KOs UnTuK KAwen

TQ FOLLOW>> I FOLLOW U BACK

My Weeding Anniversary 31 Ogos 2012

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
I LOVE MY HUSBAND

Isnin, 7 Januari 2013

Perkahwinan Hero Remaja 2008 (Khairul Amilin & Nurhidayah) Part II


Assalammualaikum…

Hari nie aku nak citer skit…majlis perkahwinan am tapi majlis belah pempuan..yang telah diadakan sabtu baru nie 5 Januari 2013…

mmg meriah lah…dia punya pelamin pun ala2 sangkar burung.. sebelum pengantin sampai para tetamu di pertontonkan video pendek cerita mengenai cinta dia org..kira cam mn kali pertama jumpa and akhirnya hati terbuka untuk menerima satu sama lain…kira tak lah lama sgt duk menunggu sbb ralik tgk video pendek tu..kita org  duduk bahagian VIP kena tunggu pengantin datang baru leh makan bersama2..jadi tak rasa lama sgt lah..tp leh tahan gak laparnya…dari kul 1.00 kita org sampai…kul 2.30 baru leh berjamu kira sejam lebih gak lah..hehehe..tp majlis mmg meriah…da artis anding dijemput sebagai pengacara majlis,,,aku org duk sebok bergambar ngan pengantin tapi aku duk bergambar ngan anding hehehe…

nanti majlis sebelah lelaki akan diadakan pada 12 Januari 2013 nanti tapi buat malam kul 8 mlm mesti lagi ramai artis datang..mintak2 lah foziah gous ke dtg, rosyam nor ke..sape2 je lah artis dtg lagi2 yang pempaun nak aku amik pic ngan dia org..baru syok.. hehehe…mlm tu nanti tema dia arab..so aku past je majlis sabtu baru nie..terus bersama ibu ku pergi cari jubah..wakaka..semangat so nantikan majlis sebelah lelaki lak..mesti lagi best nyer…

 ni adalah beberapa keping gambar aku amik..aku nie jenis mmg malas nak amik gambar harap ke gambar org amikan je..lagi pun tak da kamera canggih malu nak guna anset amik gambar ni..yang aku guna anset amik curi2 hehehe.. so tgk lah..nanti ada aku masukan lagi..pada sepupu aku da lah gambar yang molek skit sbb dia guna DSLR..aku guna Samsung mini je huhuhu..

 inilah pengantin nya..bagaipinang dibelah dua kan..sama cantik sama padan lah..semoga dia org bahagia sampai anak cucu lah kan..


ni lak pic pelamin nya aku amik dari juah ajew huhuhu...




 masa ni dah siap sedia nak makan..dah tahap lapar giler nie hehehe..


laki aku nampak penuh mukanya cian suami aku yer..makin berisi past kawen..tp takpe aku tetap syg sampai bila-bila..dia tetap paling ensem dalam hati aku..


ni masa nak lik dah amik peluang bergambar ngan anding huhu..


Yang Cute ^_^.
Liyana Alia



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...