KOs UnTuK KAwen

TQ FOLLOW>> I FOLLOW U BACK

My Weeding Anniversary 31 Ogos 2012

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
I LOVE MY HUSBAND

Jumaat, 25 Januari 2013

MooD Bekerja Ada Pasang SUrutnya...

Assalammmulaikum...and salam penghulu segala hari...hari nie mood aku nak update blog baru dtg lik..setelah hampir berapa minggu tak update..nie semua gara2...kerja yang bertimbun...pastu tahap malas nak update blog pun ada jugak..aku banyak menda nak citer.. tp tak nyempat2 nak taip..sbb busy je..masuk tahun baru nie..biasalah banyak lah keja2 nak kena setel..and da keja yang urgent yang mesti di utamakan..ckp nak jadi pekerja terbaikan...

jadi tahun lepas 2012 tak sia2 aku wat keja banyak sbb penilaian prestasi aku 5 org tertinggi dapat markh 85 ke atas..alhamdulilah..dah cemerlang dapatlah imbuhan kan...dapat 2 kali kenaikan gaji...nanti InsyAllah 1-4 Mac nie..office wat trip ke Vietnam utk semua stuff...semua di tanggung cuma siap2 duit poket je..bestnya..asyik bangat...huhuhu..dapat bejalan hehehe..

jadi hari nie mood aku..tak ok nak wat keja malas..sbb nya aku selesema..jadi tak selesa nak wat keja..kepala pun berat je...nie sbb smlm redah ujan nya pasal lah selesema aku suami isteri..tp tak pe lah nak wat guana kan... jadi nantikanlah ye aku update banyak menda yang aku ter skip nak update..jadi nanti bila free2 aku karang..aku publish ok... selamat bercuti esok..hehehe..


Yang Cute ^_^.
Liyana Alia


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...