KOs UnTuK KAwen

TQ FOLLOW>> I FOLLOW U BACK

My Weeding Anniversary 31 Ogos 2012

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
I LOVE MY HUSBAND

Khamis, 3 September 2009

syAzwan BesdaY 3.9..jam 11.50 mlm




hahaha...ari nie projek semua berjalan lancar...nak kenakan adik aku nie...sbb ari nie besday dia...so td dalam ngah sibuk2 dia ngah bertukang meyiapkan bangku untuk kita org duduk2..aku dah siap sedia ngan tepung and telur...dan hanya menunggu masa je nak serang...akhirnya...nie lah rupa kami semua...hehehe...hasil bantuan crew2..yg terlibat..tuty,ain,reen,amar,ifwat,...syok 2 kena kan org mmg best lah hehehe....( nie iklan sebentar model2 yg x diiktirah hehehe)

1 ulasan:

  1. pergh... machoo ahhh....
    cam model tul..
    sape lagi kalu kan aku ngan abg aku nye gambar tu...
    ni sah kakak aku lah yg ltak ni...

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...