KOs UnTuK KAwen

TQ FOLLOW>> I FOLLOW U BACK

My Weeding Anniversary 31 Ogos 2012

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
I LOVE MY HUSBAND

Jumaat, 15 Mac 2013

SEdAP SUARA sUAMI KU iNI..

Assalammulaikum..and selamat pagi semua...aku nie sebenarnya manyak menda aku miss nak citer kat belog nie..pasal aku pg vietnam, pasal aku dah dapat ank saudara baru..tp aku perlukan mood nak upadate pasal semua cerita itu hehehe..so hari nie aku nak ckp pasal pagi tadi on d way nak pg keja...

aku ngan encik suami nie sebenarnya...kalau duk lam keta...

sepanjang pejalanan..kita org suka melalak menyanyi... tak kesahlah lagu apew...

contohnya kalau aku start dulu.. sebenarnya ternyanyi je lirik tu..kalau aku tak habis nyanyi...
nanti encik suami akan sambung kasih habis..jadi aku pun aku turut serta mengalunkan lagu...suara aku tak sedap pun..tp suara encik suami leh tahan sedapnya..kalau pg karok pun aku suh encik suami jelah manyak nyanyi sebb suara dia best....

jadi pg td on d way nak pg keja..dia masuk keta je terus nyanyi aish senang hati lah tu...
hehehe..takpelah dia senang hati..jgn susah hati dah lah..nanti ngan aku2 pun susah hati...

jadi pg td aku suh dia nyanyi ckp nak rakam mula2 dia ckp tak yah lah video voice recoder dah lah..
tp aku ckp takpe tak amik muka penuh tepi je...jadi bila aku suh nyanyi dia dgn sendiri inlag idea nak nyanyi lagu pe pun tak tau...
jadi aku suh nyanyi lagu nie...

so leh lah nak layann...nanti da masa aku suh dia nyanyi lagi lagu len yek hehehe...






Yang Cute ^_^.
Liyana Alia



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...