KOs UnTuK KAwen

TQ FOLLOW>> I FOLLOW U BACK

My Weeding Anniversary 31 Ogos 2012

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
I LOVE MY HUSBAND

Jumaat, 4 Julai 2014

Kekasih Hati Pemberian Allah S.W.T...

Assalammualaikum...

salam penghulu segala hari..dan rasa nya tak lewat lagi nak mengucapkan Marhaban Ya Ramadhan kepada semua umat islam...semoga puasa tahun nie lebih bermakna dr tahun2 sebelumnya amin...

Setelah sekian lama agaknya aku tinggal blog nie...hari nie aku kembali ngan citer yang sgt2 membahagiakan aku dan suami ku...kalau sape yg ikut artikel lepas.. yg pasal aku nak amik anak angkat tu...

Jadi hari ini aku nak perkenalkan Puteri Kesayangan hamba dan suami QAIREEN AN'NUR QAIRINA.. di lahirkan pada 31 Mei 2014 jam 10.00 pg seberat 3.08kg...syukur pada Allah S.W.T kerana mengurniakan seorang hamba Allah untuk melengkapkan keluarga aku...walaupun bukan dari rahim ku sendiri..tp aku tetap bersyukur..kerana memberikan kebahagian ini...

siapa sangka..dengan niat je akhirnya ianya menjadi realiti...hari ni kesayangan hati dah sebulan 5 hari...cepatnya masa berlalu...rasanya baru je lg amik dia masa dia merah lg..tp kalau tgk hari nie..dia dah makin bambam..hehe..

Sukanya hati nie Allah je lah yang tahu...baru lah aku tau begini rupanya perasaan seorg ibu bila punya anak...kepala ingat anak je..balik keja pun nak cepat ajew..sbb anak..kalau leh nak da depan mata je selalu..penat mmg penat..tp penat yg membahagiakan bila tgk si kecil nie depan mata...

Syukur en suami pun happy sgt2 dengan kehadiran puteri kesayangan nyer ni..tak sabar nak menanti 4-6 bulan..sbb saat tu bila kita agah dia dh leh gelak2...hehehe...aku mendoakan semoga anak ku menjadi anak yg solehah,sopan santn..yang bijak dan pandai,sihat tubuh badanya..dan aku sentiasa niat dlm hati aku ingin anak aku berjaya dunia akhirat..Tak terungkap dek kata2 gembira nyer keluarga kami dengan kehadiran si kecik ni..


semoga kami sekeluarga akan bahagian dunia akhirat..dan aku berjanji akan menjaga amanah Allah ni sebaiknya..amin...


Yang Cute ^_^.
Liyana Alia 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...