KOs UnTuK KAwen

TQ FOLLOW>> I FOLLOW U BACK

My Weeding Anniversary 31 Ogos 2012

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
I LOVE MY HUSBAND

Rabu, 27 Januari 2010

KisaH zaMan SEkolah MenenGah TeKnik_Part5_


waa sowy aku agak busy and x masa nak wat entry sambung part 5...tp ari nie aku kuat kan jugak nak sambung entry 5...masuk part 5 nie....lau ko org nak tau time nie umo aku 17 tahun...bak kata org sweet 17 lah kan hehehe,,,,masa nie aku form 5 dah...
masuk2 je sekolah ari first form 5...kita org nak tau duk dorm mana jadi kena lah cek...cek punya cek...hampes sorg pun geng aku masa form 4 x duk skali satu dorm ngan aku...nie mESti gara2 cikgu dah memecah belahkan kami..supaya x ditempatkan satu dorm...tp x pe....geng kita org tetap teguh hehehe....aku dapat masuk dorm efektif...masa time senarai nama 2 nama aku duk atas skali...past2 dan2 jer dak2 ni ckp...sape nama atas skali kena jadi ketua dorm...aku ingat kan saje2 je rerupanya tul aku kena jadi...isH benci tul..tp nak wat cam mn aku kena lah time gak hukhuk....rasa nak gelak ada liyana alia jadi ketua dorm..nak kena jaga anak buah dekat 30 org ank buah berat 2 tanggungjawab...tp x pe tgk sape lah kan liyana nie hehehe....semuanya ok je mula2 form5 sbb masa 2 form4 x masuk lg kan..so kita org form5 nie lah yg kongker semua daerah di setiap incin sekolah 2 hehehe...masing yg semua masa form4 alim2 kucing akhirnya masa form5 jadi nates hahaha....semua buat kepala sendiri jer...bila masa ari pendaftaran form4 masuk..biasalah form5 mesti lah mencari2 nak amik adik angkat lah...mula2 masa dia org dtg semua muka form5 baik giler vavis lah..tp bila dah sampai smggu leh dikata kan form5 sorg2 semua nak wat bajet best...biasalah masa kita org form4 kita org kena...nie time kita org nak kena kan org lak...tp 2 lah..jahat2 geng2 aku kita org x cara sangat ke form4 tp yg mana agak2 form5 yg berasa gipang (gila pangkat) bapak lah bajet..samapi aku pun nek meluat...tp dlm diaM aku dapat gak adik angkat kan 1 tp aku dapat 2 tau hehehe...2,2 pun comel...pandai kan aku pilih..sbb kan tekanan dari sekolah sorg adik angkat aku cabut lari dari sekolah 2..jd tinggal lah sorg jer...geng2 mafia aku yg dulunya bermula dengan 6 org kini kemasukan ahli telah meningkat kepada 18 org tau...dari nama mafia kita org tukar muffins gurlz...so kemn2 kita org sentiasa bersama wat masalah pun sama2...kita org penah kena naik stage sbb pg bertenggek kat pondok jaga makan pelam colek..hukhuk...dah pak gurd 2 suh kita org makan ,kita org mkn ar...
past2 kebetulan warden baru lik dari bandar lalu kat ci2...dia jerit suh semua lik asrama..kita org pe lg...lingtang pukang ar lari wakaka lawak....tp masa kat asrama wat perjumpaan kita org yg mana mkn pelam td semua nek stage..tau pe warden kita org ckp..kita org mengatal ngan pak gurd..adoi begng jugak...tp kita org relax je warden ngah ckp2 kita org leh senyum2 lg..sampai warden marah....siap tonyoh mic kat salah sorg sbb x nak cerita pe kita org wat kat pondok gurd hahaha...kan i2 aja...aktiviti kita org setiap jumaat mlm sabt2...ngan sabt2 mlm ahad tau pe...kita org bentang tikar kat tepi kolam katak....meghadap ke pagar kita org tgk mat rempit merempit....kadang2 mat rempit men kejar2 ngan polis..kita org yg dalam pagar duk sorak2 mana mat rempit yg kena angkut nek trak polis lawak ar...kan takat 2 jer...aku penah fly...or istilahnya lompat pagar mlm2 buta..hukhuk,,,wat pe da lah rahsia mn leh cite hehehe...kadang2 fly pg cari mkn pun da gak...tp lam banyak2 aku penah skali je kantoi gara2 fly lik umah..aku x pg mn2 just lik umah je....skali kena gantung aku dapat cuti free 1 minggu patutnya 2 mggu tp wat rayuan dapat 1 mggu...kan aku je ramai lg kena geng2 aku pun kena gak...sbb kita org wat beramai2 so mmg senang ar kantoinya..kes nya aku lik lewat cuti lepas..so cuti berikutnya aku x dapat nak lik...tp aku dah wat rayuan..siap suh ayah aku lg call pengetua...dia leh ckp x bagi aku lik jugak..last2 skali aku lompat gak...aku lik umah...hebat kan...aku lompat pagar sekali pun x penah tersangkut2 kwn2 aku yg mn yg kurus2 banyak kali sangkut hehehe..samapi koyak2 kain wakaka...x berakhir di situ aja..kita org penah kena kurung lam bilik rehat..kena kunci dari luar..sbb pe tau...kita org diam2 kuar past 12.00 mlm duk bilik rehat nak sambut besday kwn kita org nama ezan ingat agi time besday ezan kita org bagi adiah katak kat dia lawak giler ar..jerit2 kita org siap nagis..da jatuh longkang..da bengkak kepala,da kena asma gara2 katak nya hal lah...mana x nya pintu kecik 18org berebut nak kuar sbb takut katak wakaka...masa besday shima sbb dia takut kucing kita org bagi kucing siap nagis shima,tp last2 kita org kena kurung sbb warden datang senyap2 kuangkuang2,masa besday farahyasmin kita org kumpul ulat gongok sebanyak yg mungking..letak lam kotak kfc..masa 2 kita ulat gongok 2 da dekat 100 ekor gak lah..campur yg indup ngan yang mati...time kita org wish besday farah 2 dia dah tito kita org kejut..nyanyi lagu past2 ulur kotak kfc bajet2 kfc ar dalam 2...masa 2 dia atas katil lg..last2 bila bukak kotak tu terkejut ulat gongok banyak lam 2 dia jerit past2 lempar kotak 2..alamatnya bertabur ar ulat 2...hahaha...kutip lik...kutip2 x cukup 100 ekor pun..kita org pesan jaga2 ar tito mlm nie ulat gongok banyak ilang ..jd sape yg tito dorm farah semua takut jahat2 kan..kita org penah men kejar2 ngan teacher wani sbb...waktu mlm x leh pg kat kawasan sekolah..tp kita org nie degil pg jugak..last2 teacher dapat tau...dia pg kawasan sekolah nak tgk sape yg pg..tp kita org belari pusing teacher pusing sana kita org pusing belah sini akhir nya dapat lepas sampai asrama jugak hehehe...keta teacher wani kena calar gak geng2 aku gak lah wat.gara2 begang kes pe x ingat dah..kesian teacher,,,,sowy teacher,,,kita org semua mintak maaf yek...peace no war oky..kita pun penah wat keja mlm2 curi tgk twi...sampai satu hari 2 secara mengejut time 2 kat dewan mkn...kita org namapk cahaya keta teacher..kita org punya cuak.....duduk bawah meja mkn..nasib baik lah meja mkn 2 dianya alas meja samapi kelantai jd..selamat..time techer bukak dewan mkn 2 punyalah takut jgn ar kantoi dah ar dengan gelapnya ngan nyamuk nya dekat 10 minit duk bawah meja..sabar je lah sampai dengar teacher start keta lik umah dia baru ar kita org kuar...kira2 ramai gak yg duk menyorok..wahwah...penah da kes mak cik dewan mkn kena histeria...skali menda 2 mengaku dia da kwn kat sekolah 2...nak tau sape kwn2 dia...yg duduk melepak kat kolam katak tiap mlm..kita org nie punya ar takut,,,sejak dari 2 kita org x duk kat kolam 2 lg...rupnya selama kita org duk ci2 dia pun duk skali wakaka...masa 2 ustaz punya marah sbb kita org mlm2 x tito...masa sebelum kejadian histeria 2...mlm sebelum 2 kita org wat sambutan kemerdekaan kat dewan..menda 2 marah sbb wat bising..past2 bergalak sangat,mlm merdeka 2..kita org past teacher semua lik umah kita org wat operasi..pgg bendera...belari satu sekolah hahaha...sib baik p.cik gurd sporting...so dia x kisah and x bagi tau teacher jd mlm 2 kita org galak sakan...esoknya mak cik dewan mkn kena histeria amik ko bapak takut giler seram tau..huhuhu...sampailah akhir sekolah mcm2 kita org wat masalah...sampai warden tahun 2005 tarik diri x nak jadi warden dah sbb...teacher ckp tahun 2 lah..paling teruk pelajar2nya berbanding tahun2 sebelum nya hehe...tp pe kan daya kena time gak lah kita org yg bermasalah nie kan...sampai lah spm..sampai lah ari akhir nak lik umah dah bapak sedih giler asew...asew x nak lik..sbbb mesti windu ngan kwn2..ternyata mmg benar.....saat yg paling best dalam kehidupan adalah zaman persekolahan...kadang2 lau tgk lik pic lama2 windu rasa...so pada muffins gurlz SMVPT aku windu koorg semua bila nak wat reunion aku asew nak kumpul lik cam kita kat sekolah dlu...pada farhana,anis,nadia,ekama,ekakud,hanim,afrah,niza,dayah,ezaty,ejah,fati,ain,shima,noren,
ezan dan zila..aku windu gilak sama kalian semua..hope kita nya persahabatan biarlah untuk selamanya....miss u forever k..mmmmuuuuuaaaaahhhhhhh....STUDENT SMVPT 2004-2005 THE BEST PEACE..kat atas 2 da pic aku and geng tp asewnya time 2 x cukup korum lg fati ngan niza x time 2...tp pape pun...tetap ingat ko...
oky...
part 5 dah habis mata pun dah layu skang dah kul 12.13 sok nak praktikal lg damn bowsan praktikal...so pada sape nak tau part seterus nya nanti aku tulis lg ok...nite mmuuuaaaaaaahhh... -Tamat Part_5-

1 ulasan:

  1. woiii...kantoi woo smua keja jahat kiter...hahahaha...kalau t.wani bca ni,die taw la spe gores kreta die ngan batu...opsss..mcmne ak taw kreta die kna gores ngan batu????

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...