KOs UnTuK KAwen

TQ FOLLOW>> I FOLLOW U BACK

My Weeding Anniversary 31 Ogos 2012

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
I LOVE MY HUSBAND

Rabu, 11 Mei 2011

MooD MaraH Nie haaa...=/



aku nya mood pepagi nie mmg...mmg lah asew nak marah je..geram tol lh nie semua pasal keja lah...aku nya laman web yang aku wat nie dia wat hal lak plak...tetiba smlm nyag syok2 wat keja..past2 stop jap..nak wat lik dia x leh nak log in lik..aku ingat sbb hang ke ape..aku stop xampp...restart lappy..cabut beteri lappy...eh x leh gak..mlm smlm try pun still sama jugak...hati dah cuak...resah wei..nak submit kat boss dah nie...time nie lak wat hal nya..hope kang g jumpa sifu x da lah masalah..x perlu lah create balik kowt...backup data install axmpp baru dah lah..jgn suh create dari A_Z lik...mati ar aku...Ya Allah permudahkanlah segala urusan aku..(dah susah baru reti cari Allah)...x pe lh noe semua dugaan untuk aku..aku terima..and aku cuba sabar and cari jalan penyelesiaanya...dah lah ngah lapr asew nak gigit kaki meja nie...sambil mengenangkan nasib diri ku ini..sedih tol lah..pape pun doakan aku yer...dah x nak da masalah cm nie...saya baru keja nape sampai cm nie skali kena hadapinya ummmrrr...={}={}=

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...