KOs UnTuK KAwen

TQ FOLLOW>> I FOLLOW U BACK

My Weeding Anniversary 31 Ogos 2012

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
I LOVE MY HUSBAND

Jumaat, 24 Februari 2012

KembaLi UPdate ..23

Selamat Pagi kekawan..salam jumaat yang mulia...alhamdulilah bagun pagi nie semuanya baik2 ajew...sakit pun semakin pulih alhamduliah syukur sebb diberikan kesihatan yang baik..sebenarnya aku dah lama x update blog nie..sbb duk khusyuk dok follow blog org je..sibuk duk baca blog org hehehe..kan pe org kata lau nak update nie kena da ideakan2..so pagi nie tiba2 terasa nak meluahkan..nak mengarang lah lak..so 2 sal lah aku bukak blog aku nie...and i see da follower baru lah..thkzz pada yg follow..and asew cm ku penah lihat si gadis itu..owh sudah ku agak awek ex aku hehehe..thkzz add..mesti ex aku lah 2 suh tgk blog aku..x kesah lah sape2 pun leh baca open utk semua..hye..hye..kwn baru...sebenarnya pagi nie aku nak meluahkan mengenai pe lagi lah diri ini lau x hati yang sedang munge-munge nie..ce teka..ce teka sbb pe..haa sbb nya..sy ngah mengitung hari..detik demi detik..hahaha...sbb da sesuatu yang bakal berlaku pada 3.3.2012 nie..pe dia sila lah tggu entry beikutnya...hari2 yg aku lalui makin bermakna..alhamdulilah aku makin bahagia..keputusan yang aku buat mmg x salah..kerana da hikmah..and now i feel really happy with my love...thkzz B terima syg seadanya...syg tau jodoh kita kuat dan sebb 2 kita disatukan...usia hubungan kita dah 5 lan..pejam celik..cm2 dh kita hadapi besama..dan hari makin hari cinta syg pd b..semakin kukuh sekukuh KLCC...wah ko jiwang awie lam sembilu siot..hahaha..tah pape je aku nie kan...tp aku nak gak citer suka lah blog aku..jari aku..aku nya suka lah...yang aku tau..i am fall in love now..sy syg pakwe sy hehehe..x sabar kowt nak idup sesama my love...kita org date hari sabtu sahaja hari len hbug melalui anset je..so mmg tiap hari syg windu membuak2 lah kan..nak kata aku gedik ckp lh da mak kesah...kita dah kata kita nak luah jadi kita luah lah...esok dh janji nak pg tgk wayang tgk adnan sempit II so excited sgt..smggu dah x jumpa esok jumpa hehehe..tiap kali jumpa asew cm date pertama ko...kan pew sbb kita syg dia 2 lah asew cm 2..past2 jumpa lak jarang2 kan lagi lah kita jadi windu...utk yang masih x mengenali siap si jantung hati aku..jap ek..jap lagi aku masuk pic dia..so pada mn2 awek yg da asew nak test ngan pakwe aku nie..boleh..boleh lah..dia aku nya x dok share2 k..i jaga dia ibarat menatang minyak yang penuh..jadi Plzz jgn gangu sebaiknya doakan terbaik utk perhubungan kami dan kami akan mendoakan kebahagian kali semua..pada B syg cintakan b sgt2 tau..kita akan melangkah bersama dlm apa jua keadaan sekali pun yer b..susah senang kita tetap bersama Muhammad Fauzy I LOVE U SO MUCH DEAR.....




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...