KOs UnTuK KAwen

TQ FOLLOW>> I FOLLOW U BACK

My Weeding Anniversary 31 Ogos 2012

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
I LOVE MY HUSBAND

Selasa, 31 Disember 2013

Goodbye 2013 And Welcome 2014

Assalammualaikum..



Sempena penghujung 2013 yg bakal melabuhkan tirainya dikesempatan ini aku nak ucapkan pada semua semoga lebih sukses di tahun 2014 dan menjalani liku2 dengan sabar..dan jadikan tahun 2014 lebih bermakna dah lebih maju jaya berbanding tahun 2013....

Kejap je pejam celik pejam celik dah langkah tahun baru..dan sedar tak sedar usia pun makin tua..kadang terpikir jugak adakah aku nie tahun ke tahun makin baik..dari segi amalan...pe perubahan yang aku buat utk majukan diri...tiap tahun pasang azam tapi tercapai ke tak.huhu aku je yg tahu...

utk tahun 2014 nie aku tak nak azam pape tp cuba untuk lebih baik dari tahun 2013...usia dah masuk 26 tahun 2014 nie..so paham2 lah mcm mana nak manfaatkan hidup ini dengan menda2 yg berfaedah..yg membawa kebaikan serta bekalan dunia akhirat..

jadi pada kalian semua marilah sama2 kita positifkan diri..sentiasa muhasabah diri kita sentiasa memikirkan untuk melakukan amalan yang baik..cuba utk menjadi seorg insan yang dalam dirinya ditanam nilai-nilai murni...

sedih mmg sedih..kadang terasa kematian tu sentiasa dekat ngan kita..tp amalan utuk dibawa bekalan tak seberapa..tp adakah kita cuba untuk tingkatkan amalan kita kan...so renung2kan...kalau ikutkan dalam hidup ni mcm2 menda kita nak kejar..and sedar tak kebanyakan yg kita kejar semuanya duniawi sahaja...so marilh kita fikir sejenak mahu apalah kita dalam hidup ini...

So Selamat Tahun baru 2014 ,semoga Allah sentiasa merahmati hidup kita semua..dan aku berdoa semoga Bumi Malaysia terus aman bahagia..Ya Allah Kau Lindungilah Malaysia dari ganguan anasir-anasir yang cuba menggangu gugat keamanan negara... Amin..

"SAYA BANTAH PERHIMPUNAN MENGGULINGKAN KERAJAAN"

Sumber dari En Google ^_^

Yang Cute ^_^.
Liyana Alia 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...