KOs UnTuK KAwen

TQ FOLLOW>> I FOLLOW U BACK

My Weeding Anniversary 31 Ogos 2012

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
I LOVE MY HUSBAND

Isnin, 19 Oktober 2009

Ya Allah seLamatkan PerjalaNan Pg dan Pulang Mereka amin..


ari nie abah ngan ibu berangkat ke mekah untuk menunaikan rukun islam yang ke lima haji...
hati nie happy sbb hajat ibu abah selama ini tercapai jua..x sangka di usia muda dia org dah jadi tetamu Allah syukur alhamdulilah..tp hati nie rasa sedih jugak....sbb berjauhan jadi lah kami adik bradik anak yatim piatu untuk seketika....sedih mmg x terkata asew nya tiap detik air mata nie nak bederai...sebelum berangkat ari nie...mlm smlm kami semua adik bradik wat perjumpaan untuk terakhir kalinya sebelum ibu berangkat ke mekah pg td...owh sedih x terkata mlm td...semua nagis asewnya dalam sejarah aku tgk semua adik2 bradik aku menangis....abg aku berdoa sambil menangis wat kami semua bertambah sedih...x tau nape sedih sangat...mintak2 lah permudahkan lah segala urusan mereka disana,jauhkan dari perkara2 yang buruk....mudahan Allah sentiasa melindungi mereka sepanjang mereka disana amin...x sampai sehari rindu rasa membuak2....hati sentiasa berdebar2...adik aku pun aku tgk dah cam x keruan....x pe tawakal je lah mudah2an mereka baik2 sajew di sana....sape2 yg baca tolong doakan skali yek moga2 kedua ibu bapa tersayang ku selamat pg dan pulang amin...dia airport td sekali lagi nagis2 x tahan asewnya....nape mesti nagis...Ya Allah ati nie rasa wisau yang teramat sangat...x penah aku rasa cam nie..baru lah aku tau seksanya x abah ngan ibu...sayangnya aku kat dia org....I LOVE U ABAH IBU...MMMUUUAAAAHHHH....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...