KOs UnTuK KAwen

TQ FOLLOW>> I FOLLOW U BACK

My Weeding Anniversary 31 Ogos 2012

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
I LOVE MY HUSBAND

Sabtu, 7 November 2009

Erti KehidupAn...

Hari nie genap 19 hari ibu ngah abah pg mekah...owh terasa begitu pantas pula masa belalu...
x sangka dah lama jugak aku x jenguk blog nie....sbb aku sibuk menjalankan tugas2 harian yg selama nie dipikul ibu ngan abah tp untuk 45 hari nie aku yg pgg tanggungjawab 2...
ya Allah baru aku tau erti penat...penat mmg penat..segala urusan aku rasa aku yg wat...bagun pg kemas umah basuh kain jemur masak,pg pasar pegi pasaraya semua aku wat...asew masa yg diberi dlm satu hari 2 x cukup aku nak lakukan segalanya...dan dlm masa yg sama jugak mcm2 dugaan yg datang...mcm2 cukup menguji kesabaran kami adik bradik...tp alhamdulilah semua dapat diatasi ngan baik...skang baru aku tau cam mana rasa penatnya ibu nak besarkan kami semua nie...aku take over semua nie untuk seketika pun aku dah mengeluh,,,penat...aku x tau lah cam mn nanti lau dah kawen leh ke aku lakukan yg terbaik untuk umah tangga aku..huhuhu...
mudah2an aku boleh lakukanya...rindu kat ibu ngan abah lak semkin lah membuak2,,,x sabar asewnya nak tggu ibu ngan abah balik...aku arap mereka disana sihat2 hendaknya...tiap kali mereka call bertanyakan khbar terdegar suara kegembiraan mereka,,,lagi2 setelah mereka sampai dimekah....abah da antar satu pesanan sms yg berbunyi,,,

" BARU HABIS WAT UMRAH SETELAH SAMPAI AWAL PAGI DARI MADINAH.AIR MATA IBU MENGALIR PERTAMA KALI MELIHAT KAABAH.ABAH PASRAH DENGAN KEBESARAN ALLAH TAALLAA.SALAM.."

berderai arimata bila aku mula2 baca msg nie...aku dapat rasa mereka mesti terlalu gembira hingga x terungkap dengan kata2...tp hanya air mata kegembiraan yg mengalir....mungking kerena terlalu bersyukur kerana diberi peluang dan menjadi tetamu Allah untuk menunaikan ibadah haji.....aku harap ibu ngan abad sentiasa sihat2 sahaja...i love and miss both of you damn so much...mmmuuaaaahhh...:(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...