KOs UnTuK KAwen

TQ FOLLOW>> I FOLLOW U BACK

My Weeding Anniversary 31 Ogos 2012

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
I LOVE MY HUSBAND

Khamis, 31 Mei 2012

What Happened In May 2012

Assalammualaikum
 semua..lama jugok lah tak update blog..sebb busy and malas nak menulis..tp disebabkan hari nie end oh may 2012..jadi aku updatekan semua serantak pe yang berlaku pada bulan mei 2012 dalam kehidupan yang nice nie heheheh... bermula dengan 3 Mei 2012 ialah my abah kesayangan punya beufdays yang ke 51 tahun...pejam celik kejap je abah dah masuk usia 51 tahun..jadi untuk menyambut bufdays boy utk mlm tu..aku and ibu, adik bradik serta tunang tersyg berpakat nak ajk abh kuar makan utk meraikan hari lahir abh..tanda kami mernghargai and menyayangi abh sangat2..so destination tak tau nak bawak mkn mana last2 sampai ke "Crocodile rock"  ewww kejam gila dak nie bawak bapak dia pg makan buaya batu...tolong..tolong..tolong..jgn salah faham ek..aku tak kejam lagi ..nie just nama tempat mkn je lah unik kan..tp ok lah jugak utk sekali2 meraikan pape yang special..di iringin suasana yang malap dia restoran nie..serta alunan band yang menyanyikan lagu2 yang melodinya sedap didengar untuk halwa telinga..and suasana tu jadi sgt romantik...siap tokie restoran suh request nak lagu pape tak sempena besday my bapak tapi bapak kita nie malu..so just says..no its ok...hehehe sweet bila abah malu hehehe..sbb kita org bawak kek semestinya lah tau beufdays sape siap tulis nama and usia kan...jadi mlm tu sgt seronok..walaupun kami tak dapat kumpul semua adik badik jadi yang hadir hanya berenam..tp pic yang laki je da..pic pempuan da lam kamera malas nak upload jadi ni je lah pic yang da hehehe ....


and pada bulan mei nie jugak adalah hari ibu..jadi aku adik bradik betungkus lumus menyediakan ayam panggang untuk hidangan makan tengahari bersama2 hehehe...and dalam masa yang sama jugak..aku ngah drive keta and bila parking..and tgk meter..eh cantik no meter yang tertera iaitu "161616" hehehe..pe maksud 16 tu..2 maksudnya aku kawen pada 16 September 2012 titik..kira jadi lah tu tarikh tetap dah tu hehehe..waa gedik kan ko lia..tp 2 lah seba skit yang terjadi yang aku rasa happy...sebenarnya banyak lagi yang happy lagi happy time jumpa tunang tersyg lah..tp malas nak citer nanti ko org mesti bosan and ckp cam ko je da tunang eeee geli aku uweekkk..jadi tak nak lah tulis..so nie lah citer aku combain dalam satu entry utk lan 5..sbb pe..sebb aku malas nak taip hahaha..ok selamat membaca peace...^_^




Yang Cute ^_^.
Liyana Alia


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...