KOs UnTuK KAwen

TQ FOLLOW>> I FOLLOW U BACK

My Weeding Anniversary 31 Ogos 2012

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
I LOVE MY HUSBAND

Rabu, 4 Julai 2012

Hari Ditunggu Makin Tiba....

Salam dan selamat pagi salam 1 Malaysia Cewah...bukan men lagi ye...dalam lama aku asew aku tak update blog kan kira2 dah sekat sebulan gak lah kan hehehe..kan pe sbb malas lah nak update tak story best nak citer nya hehehe... jadi hari nie tetiba teringat lak kat blog nie dah berhabuk sebulan tak sentuh semut ngan anai2 pun dah mula nak besarang nasib baik cepat sedar...ook2 jauh dah aku melalut nie..jadi utk tidak membuang masa kembali kepada tajuk di atas..aku sebenarnya ngah seram2 sejuk nie..bila di tendang..ditolak..ditambah..waaa tgl tak sampai 2 lan je lagi aku nak jadi isteri org tol ke nie..aku ready dah ke..tp asew takut tu jgn kata lah..tp excited pun ada jugak...mmg tak lama dah tp pe pun aku tak tau nak wat pe..huhuhuhu..cuma hari duk tanda kalander je wahahaha..tp tak pe lah..just tunggu je lah hari nya...tp aku sedih..sbb tarikh yang aku nak tak dapat sbb tarikh tu ramai jiran yang dah ami dekat 3 majlis..jadi mengalah lah..awl kan..jadi tarik kawen sama ngan kwn..tak dapat nak pg kawen dia..tp nasib dia wat nyambut menantu...so leh lah pg belah laki...hehehe..nasib dia jemput wahahaha..pape pun pada bakal2 pengantin yang agak2 kawen dekat sama tarikh ngan aku..kome nak ucapankan selamat menjadi isteri org yer...utk kwn2 aku yang nak ikut jejak nie..sama2 lah yer bersedia menempuh hari bahagia yer.. ok disebabkan hari nie aku kurang sihat skit jadi aku stop sampai cini je dulu ok...bye2..mmmuuuaaahhhh...

Yang Cute ^_^.
Liyana Alia

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...