KOs UnTuK KAwen

TQ FOLLOW>> I FOLLOW U BACK

My Weeding Anniversary 31 Ogos 2012

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
I LOVE MY HUSBAND

Khamis, 13 Jun 2013

DeMam TeduHan Kasih Tv3….Owh En Ehsan…^_^



Assalammualaikum…dan selamat sejahtera semua semoga ko org sehat sokmo no..

Skang ni aku asew kat mana2 je org duk cerita pasal citer teduhan kasih…pulaknyer dia punya hero jgn tak tau lah hero idaman Malaya tu…adi putra..kalau dia berlakon haruslh tgk sbb lakonan mantap dia , pgg lh apa2 watak pun pasti menjadi jew..orang ensem lak tu..jgn kata ank dara..mak budak pun leh cair hehehe…opptss terlebih sudah..tau laki aku seminggu tido asing hehehe...

Aku kalau petang je dah ready dah..nak tgk tak sabow asew..sampai laki aku pun ikut sama lah layan…tp aku bengang je memanjang..aku nie kalau tgk citer leh mkn dalam..emo tol aku..bila citer kalau watak baik tu..baik sgt sampai kena pijak2 je kepala tu..kalau dah jahat tu mcm dajjal giler..menyirap darah negok..leh naik darah aku nie…

aku nie pesen nyer bila tgk citer aku pun sama wat cerita..nape lh ko nie lembab ngat effa..ish meh sini bagi aku ganti tempat ko biar aku ajar dia org..jgn lh lemah sgt..mcm2 lh popet mulut aku nie..sampai laki aku ckp duk diam syg..sabow2 citer je tu…adoi..dia bantai gelak je…haaa dah mcm mn aku nie mmg kuat gak angin nyer..jd bila tgk citer2 yang aniaya org nie aku tak leh..kesian.. jd citer nie tinggalkan kesan yang dalam..hahaha…jd aku jd geram mcm nak mamoh je twi u…

Tp citer nie en ehsan lah paling menarik perhatian..ckp lembut je..nasib lh da part yang wat hati asew bunga2 jugak..jadi dapat lah balance kan balik hormon lam badan nie antara cas positif negative hahaha…tp tol lah citer nie mmg best.. sape yang tak tgk tu rugi lah..tp tu lah masa tayangan tu dia wat masa org nak semayang jadi spoil skit lah..tekejar2 lah nak semayang tak kusyuk..terok kan lau dah sampai  mcm nie huhuhu..

Meh aku bagi skit sinopsis citer teduhan kasih ni yang diadaptasi daripada sebuah novel..
penderitaan iffa nie bermula dari lepas mak dia meninggalah sbb duk menumpang ngan mak tiri yang tak leh terima sbb mak iffa nie kawen ngan laki dia..jd nak lepas geram dia lepaskan pada iffa…jd iffa nie selalu kena maki hamun, sumpah seranah bagai..lepas mendirikan umah tangga ngan ryzal lak, rumah tangga dia lak lada masalah punca daripada ayu  kawan karib iffa ni yang menyebabkan ryzal menceraikan iffa sbb busuk hati jelous tak pasal..masa kena cerai tu iffa nie dah berbadan dua..masa tengah sakit nak beranak masa tu lah iffa nie dipertemukan dengan en ehsan ensem begaya kacak giler tu..heheh..yang dtg membantu..nyudah nyer sampai habis pantang en ehsan nie jaga iffa ngan anak dia adam tu mcm ank dia sendiri..en ehsan nie seorg laki yang ensem, kaya dan bejawatan tinggi di sebuah syarikat.kehidupan dia yang sentiasa dikelilingi wanita cantik , hidup bebas tapi jiwa tetap kosong..tp bermula je pertemuan dia dgn iffa and adam seolah2 merubah keseluruhan kehidupan dia…cam tu lah lebih kurang nak tau lg kena tgk sendiri yer..mesti tak nyesal negok…jadi part tak sabow..cepat lah kawen aku nak tgk dia kawen hehehe...


jadi meh aku show skit sape antara pelakon yang hebat berlakon dalam teduhan kasih sayang selalu nie hehehe…





Adi Putra Sebagai En Ehsan

Shah Iskandar Sebagai Ryzal

Sherry Ibrahim Sebagai Iffa

Nabila Huda Sebagai Ayu






Antara Barisan Perlakon Teduhan Kasih


Yang Cute ^_^.
Liyana Alia

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...