KOs UnTuK KAwen

TQ FOLLOW>> I FOLLOW U BACK

My Weeding Anniversary 31 Ogos 2012

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
I LOVE MY HUSBAND

Isnin, 2 September 2013

Selamat Hari Raya, Happy Aniversary, Merdeka..Merdeka..Merdeka...

Assalammualikum...salam pd semua bloger2 hehehe...

fuh lama tol asew tak update blog...sbb penyakit malas yang teramat sangat sedang menyerang wakakaka...tu lah tajuk entry gabung 3 skali org malas kan mmg cengini...

first asew nya tak terlambat lg nak ucap selamat hari raya aidilfitri kepada semua yg mengenali diri ini sekiranya penah merobek hati mana2 pihak..mohon ampun maaf di pinta yek... rasa nyer entry raya bloger mesti dah lama berlalu tp aku br nak wat entry..gabung raya haji skali leh dok hukhuk...

raya hari tu utk pertama kali nyer dipagi raya aku raya tanpa keluarga tercinta tp ngan encik somi and family dia..asew sedih gak mengenangkan ibu sesorg wat keja kat umah.. al maklumlh selalu tiap tahun ank pempuan sorg dia ni lah selalu tolong...tp tahun ni aku terpaksa akur sbb encik somi nak suh beraya ngan family dia dulu..sedih asew berat je tp sebenarnya dekat je kuantan jugak..tp tu lah raya ngan family mentua lah..mlm raya tu kul11 baru lik umah sbb tolong ibu masak2 dlu..tak sampai hati nak biar sorg wat keja...

tema aku tahun nie suami isteri ijau kau jah..hahaha aku tak plan pun main amik je plak aku wat baju tp tak pakai jadi bj tak pakai tu wat guna utk raya..jd bj encik somi je lah yang beli nyer..so jimat nie adalah beberapa keping je pic raya kami org sweet tak..hahaha..tp aku tgk pic nie aku asew bertapa makin membesar ngan jaya nyer diri ku ini..huduh tol @_@!!!!! Liyana Awak mmg gemuk tol...(kata2 yg terkeluar dr mulut sendiri hahaha...


Org salam nages..aku bantai gelak hahaha...segan kowt hehehe.. malu itew


Masuk lak part ulang tahun perkahwinan..aish pejam celik..pejam celik..setahun doh kami..rasa mcm baru je encik somi lafaz nikah..alik2 dah setahun..masa kejap tol berlalu... utk tahun pertama ni kami sambut bersama family smlm aku wat makan2 kat umah aku..jadi ajak lah family terdekat datang makan..semoga doa kalian berikan termakbul..ibu aku 2 minggu awal dah bagi hadiah beli ampayan yang besi tu hahaha..time ksh lah ibu tersyg..aku dah kawen nie hari2 lau leh nak jumpa ibu..kalau 2 hari tak jumpa hari ke 3 wajib pg jumpa ibu..perasaan kami anak beranak sama agaknya..aku lau 2 hari tak dtg umah ibu..hari 3 mesti ibu call haha..tanya da mn kdg call tak tau nak tanya pe..just tanya smlm pg mana..tu maknanya windu lah tu..tp tak pandai nak ckp sbb tak nak susah kan kami..tp aku ngan en somi dah biasa..nasib lah en somi sgt memahami..jd dia tak kesah anytime lau aku ckp je windu kat ibu 2 hari dah tak jumpa esoknya mesti en somi ckp esok kita tito umah ibu ok...kira umah ibu aku tu jd umah no 2 lah hahaha...

dah aku kan pengantin merdeka raya..so aku nak ucapkan selamat ulang tahun kemerdekaan yang ke 56 tahun.. jadi pada semua rakyat malaysia cintailah tanah air kita..kadang sedih aku tgk anak muda skang perasaan syg dan cintakan negara tu mcm tak da langsung...jgn lah nanti dah negara tak aman baru bak nyesal...mintak dijauhkan lah..harap2 Malaysia terus aman makmur sejahtera..

akhir kata dari saya majulah sukan untuk negaea ehhhyeww... ^_^

sebenarnya manyak menda nak citer tp mood nak bercerita tu tak da malas nak menaip pun bukan main malas lg..hadoi what happen to u liyana alia.. Adios   (@_@)


Yang Cute ^_^.
Liyana Alia 



3 ulasan:

  1. mengapa lama benar tak hapdet.....?
    :(

    apa kabar...sehat..?

    BalasPadam
    Balasan
    1. salam k.dayah hehehe mood nak update ilang tak tau pg mn..busy pun ye jugak..busy men candy crush ...k.dayah cihat??? InsyAllah nanti sy update ye ^_^

      Padam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...