KOs UnTuK KAwen

TQ FOLLOW>> I FOLLOW U BACK

My Weeding Anniversary 31 Ogos 2012

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
I LOVE MY HUSBAND

Ahad, 22 November 2009

2012 movie..best woo....


waa...dalam sejarah aku tgk satu movie 2 kali kat panggung..mmg best cite nie..smlm aku pg tgk ngan kwn2 aku hari nie aku tgk cite nie ngan my syg mael 2 singgt adik2 aku akak sepupu aku ngan adik2 jiran aku.....tgk cite nie tul2 wat aku rasa takut...terkesima sekejap bila tgk bencana yg berlaku 2...ya Allah x dapat nak digambarkan cam mn lah kiamat sebenar..cite nie just bencana jer...tp tgk dia nya bencana 2 dahsyat sangat..mmg nyawa 2 dihujung tanduk jer...sedih sangat2 tgk cite nie...tul2 wat insaf kejap...mula lah fikir cam2 lam kepala nie...asew takut sangat2..agak2nya...aku nie mati cam mn lah caranya...ish mmg x dapat nak ckp ar...so pade sape2 yg x tgk lg..tgk ar...biar kita sentisa beringat....bencana nie bila2 jer leh terjadi....dalam masa x sampai 5 minit....keadaan leh jadi teruk giler....bak kata pepatah sekali air bah sekali pantai berubah...cam 2 lah nak di ibaratkan bencana nie...aku mintak sgt2 jgn lah diturunkan bencana cam 2 pada kita..mintak di juahkan sangat2....sentiasa lah berdoa semoga negar kita nie aman sejahtera selalu...jgn lah da bencana seteruk nie...bila past tgk cite nie...
aku mula lah rasa takut...asew cam tul2 jer 2012 nak jadi...ish aku nie...cepat ngat terbawak2 kan...tp x pe at least da rasa takut...bila rasa takut 2 mesti da kebaikan yg akan kita lakukan...kan2 hehehe...mn lah tau nak berubah ke..kita x tahu kan..pape pun leh jadi...so kita just berjaga2 lah sentiasa ingat Allah...InsyAllah selamat lah kita...so aku nak wat pengumuman...pengumuman siapa yg belum tgk tolong tgk cite best giler hehehe...rugi sangat lau x tgk...past nie mesti ahli kaji bumi sentiasa bejaga2 agaknya bila cite nie dah ditayang kan hehehe...so pape pun life must go on until we die..ok...chesss>>>

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...