KOs UnTuK KAwen

TQ FOLLOW>> I FOLLOW U BACK

My Weeding Anniversary 31 Ogos 2012

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
I LOVE MY HUSBAND

Isnin, 28 Disember 2009

KisaH zaMan SEkolah MenenGah ..paRt 3

Part nie lak aku nak cite pasal zaman aku naik sekolah menengah aku form 1-form3 aku sekolah kat MGSS METHODIST GIRLS SECODARY SCHOOL..(2001-2003) x di sangka2 aku dapat masuk sekolh nie..antara sekolah2 yg oky kat kuantan lah....tp sekolah ni semua gurlz tau...tp sekolah laki depan je so x beza sangat pun..lau kuar sekolah still lah nampak batang idung lelaki huhuhuhu...masuk hari pertama ingat lagi hari orentasi masa 2 ketua pelajar dia nama karmila acmad..best sgt dia nie cam laki skit tp sporting giler...so time orentasi 2 mmg selalu lah tggu kak karmila nie hehehe..past2 ramai lah suara2 sumbang nak wat karmila nie akak angkat salah sorg nya aku...tp x dapat pun sbb dia x layan adik2 angkat nie hehehe..aku masuk class 1D..naik Form 2 da budak baru masuk nama dia ain nabila....masuk2 je dia duduk sebelah aku..start dari 2 aku ngan dia kawan rapat and dalam class 2 kita org da geng semua skali 6 org aku,ain,eka,aimi,nisa ngan nik...so yg paling aku rapat ngan ain lah sbb kita org duk sebelah2..tp kita ogr be6 nie lau wat pape mesti sama2..jadi menda yg selalu kita org wat ialah...masa form 2 nie aku sekolah petang..jadi selalu bagi alasan da aktiviti koko so leh datang pagi..tp hakikatnya kita org kan pg sgt pun koko tp kita org membuat plan pg jalan ke megamall sbb mgs kan dekat ngan megamall so selalu lah pg da masa jew mesti pg nya..lgpun aimi mak dia da bukak butik kat mega jd kita org selalu lah follow dia lau dia kekurangan wang..tiap kali pg mega mesti mkn kfc...hehehe counting 5 inggt sorg dah dapat mkn kFC...so masa kat sekolah geng aku nie antara geng yg org kenal gak sbb selalu gak wat masalah kowt...hehehe...tp x lah teruk just tudung pendek x pakai jarum..jd lau tipa mggu nama naik jadi famaous lah hehehe....masa form 2 nie gak bermula lah kisah cikgu ganti jadi abg angkat kita org sampai kecoh cikgu2 sbb dia org ckp kita menggatal ngan cikgu hatta nie....nak tau cam mn kita org leh dapat cikgu nie jd abg angkt kita org...mula nya dia masuk ngajar class kita org..biasa lah sekolah p kan..pantang lau cikgu ganti laki mula ar semua selak ke diri..pulak2 cikgu muda lagi lah...cikgu hatta nie ganti cikgu pendidikan seni kita org,,sbb cikgu asmidar 2 patah kaki jatuh past hari PIBG 2 lah pakai kasut tinggi lg kan dah jatuh hehehe,,,start cikgu hatta nie masuk kita org nie pun selak ar....cikgu nie lak masa 2 umo baru 22 mmg muda sgt2 lah kan....jd kita org nie dia masuk pekenalkan diri semua sorak uuuuuuuuuuuuu....biasa lah gi2 ar jadi cikgu laki masuk sekolah p hehehe...past2 dia bagi kertas lukisan dia bagi keja suruh lukis pe tah dah lupa...yg aku ber 6 nie asl waktu seni mesti duk berkumpul tarik kusi duk keliling meja...past2 bercakap kan wat keja sangta pun hehehe...tp pd hari cikgu hatta nie masuk tajuk perbualan kita org ngumpat cikgu 2...kita org ckp tgk cikgu ckp tgk cikgu sampai cikgu 2 perasaan dia datang dekat...dia ckp ko org nie wat pe??wat keja ke x???kita org ckp ar mesti ar wat....bis2 dari td duk borak nape...past2 gelak2....kita org pun gelak ar hehehe...ingat lagi masa 2 ain nie dia ckp muka cikgu nie cam muka pakwe akak dia..jd dia pun ckp muka cikgu nie cam muka pakwe akak eka lah..padahal eka mana da akak pun..past2 cikgu 2 dan2 jer dia tgk muka eka..past2 dia ckp a'ah awk nie cam penah tgk je mukanya cam muka akak awk...kita org semua gelak dan2 je ngaku penah tgk aslnya eka mn da akak...start dari 2 cikgu nie asl masuk class kita org duk lepak skali ngan kita org tp dia berdiri yg kita org suka style dia 2 dia suka masuk tgn lam kocek sambil jalan ke berdiri jadi smart je hehehe...dan start dari ari2 kita org nie rapat mintak no fon past2 pakat ramai2 nak wat jadi abg angkat...sampai lah dak kelas sebelah jeolous sbb cikgu hatta nie rapat ngan kita org hehehehe...masa 2 lagi gempak kita org nie sbb kita org yg dapat kenal rapat ngan cikgu nie hehehe..kita org siap pg mkn KFC lg ngan cikgu 2....bawak kakak ain kenal kan ngan cikgu 2...sampai lah cikgu 2 dah habis jd cikgu ganti kita org dah kurang berhubung sbb cikgu 2 dah sambung belajar kat HELP....bila nek form 3 kita org dah pecah class 3 pg sana 1 pg sana 2 pg sini...jd kita org dah jadi makin jarak and dah tumpu pada PMR...tp still lg berkawan tiap rehat mesti jumpa...sampai lah habis form 3 nek form4 aku membuat keputusan nak masuk asrama...jadi berpisah lah ngan kwn2 kat MGS....tp kenangan kat mgs still menjadi salah satu kenangan terindah haku chesss_tamat PArt 3_

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...