KOs UnTuK KAwen

TQ FOLLOW>> I FOLLOW U BACK

My Weeding Anniversary 31 Ogos 2012

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
I LOVE MY HUSBAND

Isnin, 28 Disember 2009

KisaH zaMan SEkolah RendaH..paRt 2

Skang nie nak masuk part aku mula masuk sekolah kebagsaan lak aku sekolah kat SKBS SEKOLAH KEBAGSAAN BUKIT SEKILAU( 1995-2000)...sbb ayah aku mengajar kat sekolah nie 2 lah aku sekolah kat sana hehehe...waaa masa nie lah plg ditunggu2 sbbnya dah asew dah besar skit..baju sekolah pun dah tukar warna hehehe...hari pertama masuk sekolah happy sngt x nagis dah excited da lah...tp aku da tgk dak nagis da lah selak menagis2 x nak masuk class takut nya pasal tp aku masa 2 x takut ckp lam hati x malu nagis kat budak yg menangis 2 da lah...hehehe...bajet cam lah kita nie x nagis dlu nagis gak hehehe...tp masuk darjah satu x nagis dah...masuk class 1 pintar...nama cikgu class 2 aku dah lupa lah sowy cikgu lupa lah nama cikgu hehehe..darjah 1 semua berjalan lancar...masuk darjah 2 aku dapat jd penolong ketua class masa 2 suka sangat hehehe...dapat jadi penolong dari darjah 2 sampai darjah 5 x sangka tiap tahun pgg jawatan jadi penolong....hehehe..dari darjah 1-5 semua nya oky jer...bila masuk darjah 6 masa nie segalanya dah mula...dah start minat kat dak laki hehehe...tp asewnya masa darjah 4 pun dah da minat dah kat sorg mamat nie dia baya abg aku nama dia ashran..sbb dia tusyen ngan ayah aku so tiap kali da tusyen aku amik peluang ikut sbb nak tgk mamat nama asran nie lah hehehe..(p/s TO AMIRRUL MY BRO lau baca jgn gelak pulak hakikat lorh hehehe)past2 masa kat sekolah lak aku suka dak nama sollehin aku suka tgk dia dari aku darjah 3 lg masa 2 dia baru masuk pindah sekolah 2..duk masuk class aku lak..aku nya style lak lau tgk org cam nak mkn sampai mamat nie perasaan dia jeling aku..past dari 2 aku x brani nak pandang sgt pandang gi2 jer hehehe...tp x lama pun aku minat lak sorg lagi nie nama dia harizul pergh mmg suka giler kat dia sebb dia 2 mmg ramai giler org minat dia kat sekolah tp pe kan daya aku just simpan perasaan jer x luah pun..sendiri2 jer hehehe..lg pun x tau pun pakwe makwe nie lg..just tau suka2 jer,,,masa darjah 6 nie nama guru class aku noraini wagiran tau...tp dak laki class aku suka2 je tukar nama dia noraini wagarang sbb mmg dia garang pun...tp dia baik sgt2 hehehe...tp lau dia ajar mate comfirm dapat habuan lau sape x wat keja dia...dia nya style suka cubit kat perut..biasalah laki mesti kena jer sbb dia org selalu x wat keja sekolah hehehe..so lau sekali kena sedap wooo...terangkat2 badan bila dia cubit 2 hehehe...masa darjah 6 nie aku da sorg kwn rapat nama dia nur fateha bt abdul malek...sampai skang aku still kawan ngan dia tau syg ko dek ah... darjah 6 aku da jugak benci dak laki sbb bajet best...yg paling aku benci 2 nama omar..mmg bajet sangat dia 2 dah ar badan besar tau...kwn2 laki semua pangil dia big show,,,sbb masa 2 ngah famous WWF nie 2 lah lekat nama big show 2 poyo je kan...and sampai lah akhir tahun UPSR dah lepas and masa last sekolah sedih sgt2...biasa lah budak2 kan mcm2 lah janji ngan kwn nanti jgn lupa aku...past2 masa 2 no anset nie mana da...no umah da lah...jd x nak lah putus hubungan 2 kita org wat buku biodata so semua kwn2 tulis lah pasal biodata alamat umah nama penuh semua lah..kira2 x nanti leh post surat..tapi x post jugak malas nak tulis kuikui..sampai lah nak masuk tingkatan 1 pulak.._tamaT part 2_

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...