KOs UnTuK KAwen

TQ FOLLOW>> I FOLLOW U BACK

My Weeding Anniversary 31 Ogos 2012

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
I LOVE MY HUSBAND

Jumaat, 22 April 2011

I Hope My DreaM CoMe TrUe =)

I Hope My DreaM Come tRUe


setiap org dlm hidup mesti da impian dan angan2.....

dan setiap apa yg kita harap and impikan kita mesti nak

ianya menjadi kenyataan kan..so samalah cam aku

dalam hidup ada angan2 dan impian yang aku harap

satu hari semuanya akan menjadi kenyataa..

InsyAllah dengan izin yang maha Esa..so dalam idup aku
aku da 5K nak tau pe??


KERJA+KURUS+KERETA+KAWEN+KELUARGA


wah gi2 ckp ckp aku selak lak..but setiap org mesti da pe

yang dia org nak kan??



Klu ckp pasal keja alhamdulilah skang nie aku dah kerja
Ya Allah syukr sangat2 even kerja da tekanan dan tension tp tetap happy sebb aku dah kerja and aku syg kerja aku..bak kata org x keja yang x da cabaran dan tekanan dalam cabaran dan tekanan nie lah kita belajar dan mematangkan
diri So I Love My JoB RiGht Now ....



K ke 2 lak KURUS nie lah satu2 nya impian yang aku nak dari dlu samapi lh aku dh umo 23 nie still x dapat2 lg nak capai impian nie..nie lah menunjukan aku nie x kuat dugaan and x disiplin kuat hukhuk..tp aku tetap usaha semoga impian aku nie jadi kenyataan amin...



K ke 3 lak KERETA waa nie lagi impian aku nak kereta nak jugak aset yang bernilai dan berguna utk aku nak g jejalan ke..nak kuar pg mn2 ke senang...dan Alhamdulilah impian memiliki kereta dah tercapai even x lah kereta baru tp dianya dalah sebuah kereta...suka sangat...=)



K yang Ke4 Lak ilah KAWEN waa nie juga impain setiap mereka yang memikirkan masa depan..aku nak kawen..nak kawen dengan seorang laki yang da rasa tanggungjawab dalam dirinya,yang da kerjaya,yang dapat terima diri ini seadanya dan hormat aku sebagai seorg isteri yang lemah dan sentiasa memerlukan seorg lelaki yang bergelar suami didalam menempuh onak duri kehidupan ini..sentiasa seiringan dan menggengam tangan ini walau susah atau senang..inginkan seorg laki yang mempunyai asas agama dan iman yang teguh agar bisa membimbing diri ini untk mejadi seorg isteri yang solehah dan dapat mengimamkan sewaktu menunaikan solat..AMIN mudah2an tercapai impian ini...



dan K Ke5 aku inginkan sebuah keluarga yang bahagia dan diberkati Allah dikurniakan anak2 yang soleh dan solehah..aku harap segala apa yang aku impikan dan angan2kan ini akan menjadi kenyataan..

YA ALLAH KO YANG MAHA MENDENGAR LAGI MAHA MENGETAHUI..KAU AMPUNILAH SEGALA DOSA2 KU YA ALLAH SESUNGGUHNYA AKU MANUSIA BIASA YANG TIDAK LARI DARI MELAKUKAN KESILAPAN..SESEUNGGUHNYA KAU TUNJUKAN LAH AKU JALAN KEREHDAAN MU YA ALLAH,KAU KUATKANLAH HATI KU INI UNTUK TERUS BERSUJUD DAN BERIMAN KEPADA MU..KAU PERMUDAHKANLAH SEGALA URUSAN KU DIDUNIA INI YA ALLAH..AKU INSAN KERDIL LAGI HINA HANYA KEPADA MU AKU BERMOHON..AMIN YA ROBALALAMIN..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...