KOs UnTuK KAwen

TQ FOLLOW>> I FOLLOW U BACK

My Weeding Anniversary 31 Ogos 2012

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
I LOVE MY HUSBAND

Khamis, 14 April 2011

My MooD BloG COmE BacK...

i am back..hehehe..

waaa setelah hampir setahun lebih aku

meninggalkan blog aku ni tetiba lak

ari nie leh datang lik mood nak berblog nie

pelik tol aku hehehe..tp saje2 je nie...agypun x tau nak

citer menda tah..dan blog ku dah ditukar

nama "Gula-gula getah waRna-Warni"

maksud yang mendalam jugak lah bagi aku..

coz hanya aku yang tau nape nama itu

yang aku pilih setelah lama x berblog..

coz maybe terlalu banyak kenangan yang

sentiasa bermain kat minda aku ni jadi asew cam

nak meluahkan so today aku akan kutip

lik mood2 aku yg setahun lebih ilang nie utk aku

terus menulis event x lh menarik tp sekadar

utk luahan hati aku je..so nanti da masa

aku akan mula lah berblog lik yek ok ...chesss...=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...