KOs UnTuK KAwen

TQ FOLLOW>> I FOLLOW U BACK

My Weeding Anniversary 31 Ogos 2012

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
I LOVE MY HUSBAND

Khamis, 19 April 2012

~~151 Days Before~~

Assalammulaikum...and selamat morning semua..todays is khamis..tommorrow is jumaat and sabtu is holidays chesss i like...ok sebelum aku merapu lebih jauh bagilah aku kembali ke pangkal jalan semula ok...sory lau da yg suka skodeng2 blog aku tp x da entry baru sory lah yer..kan pe busy lah wei..keja manyak kat office nie pun aku datang early morning just utk wat entry baru hebat x aku hebat kan kwn2 hehehe...sebenarnya aku x tau nak tulis pasal pe..tp nak lah kongsi jugakan pasal 151 hari sebelum my weedings days..lau masuk hari ni tgl 151 hari lg sebelum aku bergelar seorg isteri yang solehah hehehe..chewah solehah lah sangat kan...tp harap2 nya begi2 lah kan...amin..doa dari kalian amatlah bermakna kerana setiap kata2 tu da lah satu doa kan..kan...sebenarnya wat masa skang dan ketika ini aku dan en tunang tersyg ngah dalam persediaan menyiapkan rumah yang bakal diduduki lepas kawen nanti waaa manyak seronok..seronok tau lau nak kawen ni..sbb kita akan wat mcm2 persiapan utk menempuh alam berumah dan tangga..jadi skang dlm proses nak cuci rumah lepas dah siap pasang grill..masuk api..jadi langkah seterusnya cuci rumah lak..best2..mesti ko org geli pelik gila kan..bapak awl siap umah...ala otak kuning ko org nie..sebenarnya en tunang dia nak duduk umah tu dlu..kira dia ckp nanti sikit2 leh beli barang dah..so sampai hari kita org kawen nanti umah 2 da lengkap...jadi tuan puteri en tunang nanti masuk rumah kesat kaki je sbb semua dah lengkap haaa ok x perancangan my en tunang..ok kan bijaksana tau tunang aku nie..2 lah aku syg dia...lebih 1150% aku syg dia...ko org da ke..x da kan jadi tok soh lah nak jelous sangat hehehe...jadi utk tatapan umah yang bakal duduk sebelum dimasuki perabut..sebelum..semut2 cicak turut membungkus kain baju mereka utk turut serta berpindah ke rumah baru kami..jadi nie lah pandanganya tgk ek..jgn lah malu2 sgt aish ngade tol lah..huhuhuhu..peace ~ ^_^. ~


Tgk wei 2 lah dapur tempat aku nak main masak2 nanti..sory lah umah biasa je x lah cam istana takasi hehehe ^_^

2 ruang tamu juga bilik utk aku lepak tgk twi nanti.main congkak..men daun trop ke lawan dam ke ngan en tunang satu hari nanti hukhuk...

jadi cukup lah utnk santapan hari ini..ok aku bz nak sambung keja..sebelum boss aku amik kasut dia ketuk kepala aku baik aku sambung keja aku ok...untuk tiara...tq lah da org publish my link blog kat wall u lah..and i terkezut zack zuhairi comment wall fb oppocot..mmg u hebat lah tiara peace ...^_^.



Yang Cute ^_^.
Liyana Alia

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...