KOs UnTuK KAwen

TQ FOLLOW>> I FOLLOW U BACK

My Weeding Anniversary 31 Ogos 2012

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
I LOVE MY HUSBAND

Khamis, 5 April 2012

Sabtu Lepas Punya Cerita Mey...

Sabtu lepas mmg bzzz giler why aku kata bz sbb mmg aku bz ler hehehe..ok2 aku citer ek..sbb pe sbbnya sabtu lepas aku and tunang pg weeding akak ofice aku yang comel,cute,vogue de vas nie mmg nyummy lah lawa nya kak liza mata kita tgk sampai bling *_* tau hehehehe..




(sempat ok amik pic ngan kak comel nie plzz jgn jealous ok)


ok past pg weeding 2 kita org nie pg mana tau..pg shooping lah..ala bestnya lah...kan pg just window shooping ushar2 sikit2 beli barang hantaran yaww..hahaha...almaklumlah lan 9 tu kan lama dah kejap je jd slow2 dah kena plan utk weeding ala fairytales idaman setiap wanita (berangan lah ko lia oiii da org kesah ker) tapi x kira aku nak citer gak..pg lah jalan sana..jalan sini past2 pusing sana-pusing sini..dapat lah gak beli beberapa jenis barang..pulak2 ngah sale kan..sale pe lan 3 cm nie aku pun x tau..yg penting aku tibai je pe barang aku nak sbb en tunang tolong bayarkan..time ksh lah en tunang..2 lah sy syg awk sbb awk beli je pe kita nak kan hehehe..(ayat nak bodek kowt hahaha)..tp sedar x sedar dah kat kul 8 duk lam pasaraya Ya Allah terok nya sbb masa pilih barang 2 dah kena sawan sampai x tau nak pilih mana..tgk tu nak nie nak semua pun nak..nasib lah tunang nyabar je ek..hahaha..pape pun mmg best tau lah dah nak kawen nie..sbb kita kena sedia mcm2 dengan sendirinya..seba sikit bau tau kawen nie memerlukan pulus yg juta2 hehehe..jd pada sape2 yang da terpasang niat nak kawen tu bagus teruskan..tp pastikan and sudah bersedia dari segi fizikal dan kewangan lg2 lau adn seorg lelaki yang da bakal bini demand jadi harus sabar k...ok x lau aku nak pelamin cm nie??


Cam Mn leh x kalau x dapat pelamin cm nie nak nages guling kat umah sbb nak sebijik cm nie jugak hahaha..^_^!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...