KOs UnTuK KAwen

TQ FOLLOW>> I FOLLOW U BACK

My Weeding Anniversary 31 Ogos 2012

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
I LOVE MY HUSBAND

Isnin, 16 April 2012

Khusus KaWen 14-15 Mac 2012

Salam semua..selamat pg..hari ni isnin 16 April 2012 bersamaan 24 Jamadilawal 1433H merupakan hari aniversary aku yang masuk 7 lan dah bersama owh..pejam celik 7 bulan dah wei..kejap je masa kan..time ksh utk en tunang..yang telah wish dengan kata2 yang sgt bermakna lagi penuh semangat..i hope semuanya akan menjadi kenyataa sedikit masa nanti amin..to all kwn2 yang baca plzz doakan kebahagian kami dan kami sentiasa mendoakan kebahagian wat kalian Amin... back to the title lah kan... utk pengetahuan kwn2 semua..sabtu ahad lepas 14-15 Mac 2012 aku bersama teman2 yg agak kacip fatimah iaitu anis and faridah dan paling special in my life en tunang lah hehehe..kami telah meghadiri khusus pra perkahwinan untuk mendapatkan sijil khusus kawen lah..x kan nak dapat sijil nikah terus biar betik ko org nie...dan tidak ku sangka tak ku duga..aku ingat aku je gatal nak kawen eh rerupanya ramai2 lagi kwn2 aku yang lama x jumpa...leh jumpa masa menghadiri khusus kawen nie...malah jiran sekampung pun da hehehe..senyap2 je kan pg khusus kawen...malu lah tu nak ckp..yg sebenarnya hak pa semua nie gatal nak nikah kan2..ngaku je lah x yah nak selindung sangat..asl ke nama manusia mesti nya da terditik kat hati 2 nak kawen..tok soh pedooh ek..heheheh..dan utk pengetahuan sepanjang 2 hari perjalanan khusus kawen nie...aku rasa banyak sgt2 ilmu yang aku dapat..and seba sedikit dapat menjawab persoalan yang da kat kepala aku nie yang aku x dapat jawapan yg sebetulnya..bila g khusus nie penceramah2 yang mmg hebat2 gak org nya telah merungkai segala isi2 berkenaan denga penuh lengkap,padat dan kemas betol wei..aku x tipu..sumpah 2 hari hadir khusus nie asew x cukup tau..and pertama kali aku pg khusu aku x mantok sampai sengguk2 cm ayam..sbb 2 lah aku kata best..sbb mmg seronok..x boring penceramah bagi ceramah da selitkan juga unsur2 jenaka..jadi mmg x kering gusi lah..past2 gelak..gelak lagi..past2 gelak lg...bak kata org baru ilmu masuk skit gelak terpancul keluar lik ilmu yang baru dapat td..punya lah x sedar diri time gelak..uisshh...nak2 pulak en tunang sentiasa memerhati..jd kena jaga tata susila..kdg2 anis kat sebelah oiii cover skit laki ko tgk tu..kikiki..sory lah..dah lawak x kan nak tahan kang x lepas sedu lak aku..ye ke??? (aku hentam je hehehe)dalam masa mengadiri ceramah nie kita org di sediakan 8 siri slot yg setiap siri nya adalah dari penceramah yang berbeza.. antara slotnya slot PERSEDIAAN SEBELUM PERKAHWINAN,AQIDAH,AKHLAK,IBADAH,KOMUNIKASI,CARA MENGATASI STREES DALAM RUMAH TANGGA, MENGURUS KEWANGAN DAN LAST SEKALI PEMBANGUNAN KESIHATAN KELUARGA..jadi setiap semua tajuk nie mmg lengkap lah utk seseorg 2 nak masuk alam rumah tangga nie x seindah yang di gambar kan..maka dengan itu kena bersedia..tp satu tips lah cari lah pasangan kamu yang mana lebih mementingka agama nescaya kehidupan akan bahagia..sbb tanpa pegangan agama seseorg 2 x akan lengkap idup dia..islam nie mudah je lau kita ikut patuh ngan segalanya InsyAllah hidup 2 akan tenang..lagi2 solat kena lah jaga..jadi pd semua yang asew betol2 lum sedia dari semua segi slow2 lah mengatur hidup..kita setiap manusia nie mensti da target dalam idup..mesti da perancang idup..sebb dengn cara cm2 kita akan berusaha utk capai pe yang kita nak..so pada semua saya sentiasa mendoakan kalian semua yer..lagi2 pada kwn2 aku yg dah berhajat nak nikah tu..lau leh suh lah bakal2 suami ko org dalami agama sedalam2nya..dan kalau leh dia org pinang ko dengan Bismillah..hehehe..utk bakal suami saya juga..harap khusus 2 hari nie lebih memberi ilmu yg berguna utk dibawa ke alam perkahwinan..amin..jadi nie da sikit pic kwn2 yg hadir yang aku sempat mengedik nak amik gamabr hehehe..so selamat menatap pic2 kami hehehehe...
Ni Encik TunaNg X Leh Nak Snap Pic besama Kat MAsjid cm KuraNg SOpan je so lam keta je

 Ni My best Frens 4 EVer Anis ~Time SekolaH teknik Puteri~
Ni My besT Frens 4 ever Faridah ~ Time Kolej Cosmopoint~
And nie my frens time MGS dlu yg selalu noty besama lama x jumpa akhrnya jumpa kat Khusus nie Eyka..eyka kamu makin cantik sih ^_^.

Yang Cute ^_^.
Liyana Alia

7 ulasan:

  1. hohoho...ari 1st ak smpat jgk trsengguk 1,2 kali...2nd day ak steady...masyukk..lenguh ak gelak...melantun smua ilmu yg msuk..ak sntiasa doakn ko bhgie hgga ke akhir hayat...muahh..tayam ko ma fwen...

    BalasPadam
    Balasan
    1. tQ so much..and bagus lah ko sekali ngan aku lau x jadi kera sumbang aku sorg diri hehehe

      Padam
  2. hak3...ko pun ape kurang nye...kursus same2, nk kawen nnt pun bulan yg same kan..hihihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. 2 lah pasal kebetulan tol x sangka hari sama kita khusus hehehe...

      Padam
  3. waaaahhhh untunglah nak kawin dah..sobs i still have 4 more years utk habis belajar..sobs
    anyway, i doakan kebahagiaan u! :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. salam tiara time ksh follow blog lia..owh demam ketor kejap ye dok ke hamba x sihat pg nie..ye ke tiara nie.anisss you see whos follow my blog..sumpah aku tau ko jelous..hahaha tiara TQ so much..much...^_^

      Padam
  4. xde keja ak nk jelez..wekkkk...!!!tgk la spe yg promot blog tiara nih..hohoho...pdahal ak kenal tiara dr fb cousin ak nyer je...

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...