KOs UnTuK KAwen

TQ FOLLOW>> I FOLLOW U BACK

My Weeding Anniversary 31 Ogos 2012

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
I LOVE MY HUSBAND

Jumaat, 13 April 2012

GeT ReaDy Yaww...

Salam Jumaat semua..penghulu segala hari..semoga semua dalam keadaan cihat hendaknya..hari nie kat ofice free skit..and perasaan membuak2 ingin meluahkan..aku pun x tau why...so medan yg sesuai utk aku meluahkan aku asew sini lah tempatnya..kan luah pe pun just saje nak story mory pasal what ever i do..for my special day..if lambat lg..tp persiapan seba sedikit 2 dah kena mula dari skang..at least x lah terjadinya last minit preparetion x gi2 ke hehehe...utk 2weeks ago..aku busy dengan cari barang2 utk hantaran so semua yang aku list utk pe yang aku perlu wat dah banyak yg setel..cam card kawen dah pg design..coz utk kad kawen nie dapat sponsor..so bagi je butiran yg diperlukan and now dalam proses ngah design..to sponsor TQ so much..and semoga rezeki kalian bertambah2 amin..and dalam masa yg sama aku ngah fenin baju pe yang aku nak wat utk time nikah..baju kebaya al maklumlah aku ni x ramping,baju kurung ala cm dah biasa je,nak wat jubah ke cm x ngam lah plak..so any sugesstion from anybody can help me?? plzz tinggal kan comment kat bawah yer..past2 dalam masa yang sama ngah sibuk uruskan umah yang nak sewa after maried..kan pe just siap2 kan dlu je..sementara 6 lan sebelum hari bahagian aku ngan tunang syg dah sepakat dia nak stay dulu sana coz kurang seba skit dia leh beli barang umah..so nanti dah kawen..aku masuk umah 2 cuci kaki je lah..hahaha bagus gak tu kan...so now dalam proses nak masukan api..and past2 nak cuci rumah..jadi every week da je menda yang nak kena setel coz..even rasa lambat lagi..tp sebenarnya x kejap je x lama dah dengan keadaan ibu aku yang x berapa sihat lg..jadi lebih membataskan pergerakan..sbb kalau hal..cm nak cari pelamin ke..nak cari langsir bagai..lebih serasi bersama ibu ku syg..coz kami sama2 gurlz kan so boleh bertukar pendapat and pandangan..kalau ngan laki nie dia org x reti sgt..tau nak cepat je..so bab pelamin aku cari sendiri je nanti jd tunang aku just pakai je lah pe yang aku cari utk busana hari kawen nanti..so asew lebih ok songket ke or jenis skang..ibu aku nak aku pakai songket..aku pun asew cm 2..tp lau songket  dah biasa kan..so cm mn pun just wait and see ok...nanti baru lah suprise skit kan..kan..so utk this weekend aku nak kena pg khusus kawen lah..so excited gak nak g khusus kawen..hope banyak menda yang aku leh belajar time khusus kawen nie..so nantikan entry seterusnya..suasana di khusus kawen ok guys..time skang dah kul 1.36..so asew perut cm lapar je..akak ofice aku pun dah meronta2 nak makan so aku stop sini dlu nanti aku type entry baru ok..bubye2 semua..cium skit mmmmuuuaaaahhhhhxxxx 100000 ^_^.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...