KOs UnTuK KAwen

TQ FOLLOW>> I FOLLOW U BACK

My Weeding Anniversary 31 Ogos 2012

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
I LOVE MY HUSBAND

Rabu, 19 Disember 2012

Kawan Dan Keluarga ????

Assalammualaikum... sbb aku dah tak da keja sgt nak wat so aku amik skit masa utk jenguk blog aku nie nak ckp pasal tajuk hari ini ia itu..kawan dan keluarga??nape tajuk nya cam runsing je bunyi nya kan..ye lah mmg pun...kan pe aku sebenarnya berada di dalam delima di antara kawan dan keluarga ku yang baru dibina nie..bukan ape semenjak dah kawen nie tak dinafikan lah aku mmg tak da langsung masa nak jumpa kawan2 rapat yang aku paling aku syg sumpah aku syg kawan2 aku...jgn kata nak jumpa..anset pun kadang tah kemana aku letak..tak sentuh anset pun kalau dah duk umah..kalau dulu anset tu bak nyawa kalau tertingal alamak leh sawan lah sbb tak de anset kat tgn...jadi memandangkan kadang2 kawan aku nie da gak tanya bila leh jumpa aku tak reti nak jawap cam mn..membuatkan aku menjadi serba salah..nak kata boleh pun tak nak kata tak boleh pun tak..aku lebih mengambil keputusan beralih ketajuk lain hehehe..nak jumpa mmg nak sgt jumpa..tp masa tu mcm tak cukup je...tp utk kwn2 ku yg tersyg..aku mintak maaf walau ape pun aku mmg dahulukan suami ku...nak kuar lepak2 cam dulu..asew cam aku tak sesuai dah sbb dah bersuami..tak kan aku nak kuar..laki ku di rumah sesorg cam tak syok lak..tp jgn wisau satu hari pasti da masa jugak kita berjumpa bersembang panjangkan..pada kawan2 yang kenal diriku ini jgnlah sedih yer...aku syg sgt2 kat ko org semua tau..harap2 kalian lebih memahami lah akan kekangan masa aku yang tak cukup ni...aku kalau ko org nak tau selalu berkejar ngan jarum jam tu..kadanag2 aku ckp wei stop jap lah penat nie..bagi aku tarik nafas dulu kang sambunglah bedetik..tp dia wat dek je..tak hirau pun..tiada erti penat bagi si jarum jam...jadi aku amik keputusan kena jadi cam jarum berlalu setiap detik da je perkara yang aku perlu lakukan....so..soo..jgn marah ye...pada yang kurang berkenan maafkanlah..harap kalian memahami lah yer.. pada aku masa skang sangat berharg..nak biasa kan ngan rutin harian ku..sampai aku kena demam urat..wakaka lawak..tu lah dulu sebelum kawen malas.. skang dah kawen amik kau..semua kena urus sendiri pulaknya dah duduk umah sendirikan lagi lah..jadi jgn marah ye kawan... aku sentiasa rindukan kalian... MMmmmuuuuaaaahhhh,,, pelik cium dari aku... peace ^_^V

(lebih kurang cam nie lah aku kejar masa tu hehehe)


Yang Cute ^_^.
Liyana Alia

8 ulasan:

  1. Balasan
    1. Nampak gaya nya cam tu lah..ckp nak jadi isteri solehah kan..salam kenalan husna ^_^

      Padam
  2. Balasan
    1. Time ksh...nanti jenguk2 lah lagi yer ^_^

      Padam
  3. Balasan
    1. Time ksh falsya salam kenalan..^_^

      Padam
  4. salam ziarah..

    Insya Allah fasa ni akan berlalu ;)

    BalasPadam
  5. salam singgah...done follow sini :)

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...