KOs UnTuK KAwen

TQ FOLLOW>> I FOLLOW U BACK

My Weeding Anniversary 31 Ogos 2012

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
I LOVE MY HUSBAND

Jumaat, 28 Disember 2012

Mari Berangan Bersama Saya..Mampu ker??

Assalammualaikum..hari nie aku nak ajak korg org berangan-angan je aku nak tanya kalau ko org da duit juta2 agak2 penah terpikir tak nak wat umah cam nie??



rumah tinggi tetiba masuk je umah..da keta mewah tersadai depan ruang tamu..fuh..mmg syok lah kan..




 berapa lah gamoknya lau nak duk kondo cam nie yek...





ruang dapur dan mcm kat hotel dah..nie mesti malas nak masak stok membeli jugak takut dapur kotor..barang kat dapur wat perhiasan je hehehe...



bilik mandi lak terus leh nampak bilik tito...kalau cara nie bagus lah utk org baru kawen sbb ngan honeymoon kan..ngan org dah ada anak tengah2 mandi leh tgk anak skali hehehe..tp kena berkemban lah..nanti anak duk pandang je tak kelip2 doh matanya...

Semua nie terdapat di Singapura, kondominium mewah Hamilton Scotts yang membenarkan penghuninya meletakkan kereta mewah mereka di ruang tamu. Kereta mewah milik penghuni boleh dipamerkan di ruang tamu mereka untuk digunakan untuk menunjuk-nunjuk. Dua biji kereta boleh diletakkan di ruang tamu sekaligus. Kereta dimasukkan ke dalam garaj pada tingkat bawah sebelum dinaikkan ke ruang tamu setiap kondo dengan menggunakan lif. Harga sebuah kondo Hamilton Scotts bermula dari SGD 7 juta dan meningkat sehingga SGD 25 juta untuk penthouse empat bilik... agak2 ko org umah aron aziz da tak cam nie ek?? kaya ler dia lau mampu duk umah cam nie..mmg kerlas lah huhuhu...

** sumber gambar nie aku dapat dari email kawan bagi..betol idok tak tau..tp kalau dah da gambar maknanya mmg wujudlah kan huhuhu...


Yang Cute ^_^.
Liyana Alia


10 ulasan:

  1. Fuhhhhhyooooo
    Xterberangan sedemikian rupa umah mewah nie...hihiiihii

    BalasPadam
    Balasan
    1. cuba bayangkan jugak sis hehehe..^_^

      Padam
  2. hehehe..kita tgk je lah yek..nak beli rumah 100ribu pun mikir lagi kita nie kan...hehehe..

    BalasPadam
  3. best lagi duduk atas tanah boleh main kejar2 ngan anak..heheheh kak liya cepat dapat baby!

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha tol2 atas tanah leh redah banjir juga kikiki...k.liya bapak lah nak baby tiara syg tp rejeki tak da lagi..ni lagi usaha nie..doakan yer..^_^..tiara cihat tak>>study amacam ok?? jgn lupa ek jadi doktor sakit puan yea..yea..^_^

      Padam
  4. memang xkua rumah lau cmni,haha pastu saye mesti jempot kawan2 dtg, motip? nk menunjuk ye disitu,hihihi niat dah jahat =p

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha takpe ajak je mesti semua kagumnya kan hehehe..

      Padam
  5. perghhhhhhhh, seronokkk ni kalau dapat! :))

    BalasPadam
    Balasan
    1. heheh buka seronok je 2 ronok ngan beronok2 lah dapat umah cam ginikan hehehe..

      Padam
  6. sy nak rumah cam hero citer ironman tu ;p

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...